Menu
Pokud jste zadali správný e-mail, potvrzení objednávky a následné informace o odeslání vám budou zaslány na vaši e-mailovou adresu. Zkontrolujte prosím složku SPAM nebo NEVYŽÁDANÁ POŠTA a přidejte naši e-mailovou adresu info@lemberg-kaviar.eu do seznamu důvěryhodných kontaktů.
Červený kaviár značky Lemberg pochází z různých druhů divokých lososů v severozápadní části Tichého oceánu. Surový kaviár je ihned po výlovu dodáván do zpracovatelských závodů Lembergu z nedotčených a ekologicky čistých oblastí rybolovu na Aljašce (USA) a v Kanadě.Co se týče jeseteřího kaviáru, vzhledem k zákazu lovu jeseterů v přírodních vodách získává Lemberg svůj kaviár převážně z evropských jeseteřích farem. Kaviár sklizený v moderních zařízeních akvakultury si zachovává stejnou kvalitu a chuť jako ten z přírodních sladkovodních jeseterů. V těchto farmách se chová sibiřský (Acipenser Baerii) a ruský (Acipenser gueldenstaedtii) jeseter. Americký jeseter je jediný druh, který lze lovit ve volné přírodě – tento kaviár je dodáván společnosti Lemberg Caviar House z oblasti řeky Mississippi v USA.
Naše produkty jsou zaručeně čerstvé. Jsou skladovány a zpracovávány podle přísných hygienických a potravinářských předpisů. Každá objednávka je balena v chladném prostředí za použití polystyrenového/termálního obalu a chladicích gelových sáčků, aby bylo zajištěno vhodné prostředí pro přepravu až po dobu 5 dnů (v závislosti na venkovní teplotě a povětrnostních podmínkách). Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.
Pokud je objednávka provedena od pondělí do středy před 14:00, bude zpracována ještě tentýž den a doručena během 2–3 pracovních dnů.
POZNÁMKA: Během svátečních období (např. Vánoce, Nový rok, Velikonoce) můžeme objednávky odesílat také v pátek, v závislosti na možnostech našeho kurýra.
Většina objednávek je odesílána prostřednictvím služby UPS a číslo pro sledování zásilky vám bude zasláno e-mailem, jakmile objednávka opustí náš sklad.
Sledování zásilky a hlášení případných zpoždění kurýrovi nebo našemu zákaznickému servisu (info@lemberg-kaviar.eu) je odpovědností zákazníka.
Doručení zajišťuje UPS ve všední dny (úterý až pátek) mezi 8:00 a 18:00.
Naše standardní doručovací poplatek činí pouze 15 € pro objednávky v hodnotě do 200 €.
Objednávky s hodnotou nad 200 € jsou doručovány zdarma.
V nepravděpodobném případě, že vaše objednávka dorazí poškozená, pořiďte prosím fotografie poškozeného obalu a produktů a zašlete je na e-mail našeho zákaznického servisu: info@lemberg-kaviar.eu
Poškození vyhodnotíme a budeme vás kontaktovat s řešením. Fotodokumentace je pro nás velmi důležitá a zajistí, že budou přijata rychlá a vhodná opatření k vyřešení situace k vaší spokojenosti.
Vzhledem k tomu, že náš kaviár je vakuově balen za přísných hygienických a bezpečnostních podmínek a je ve většině případů přirozeně konzervován, a zpravidla je doručen do 5 dnů od odeslání, nejhorší, co se může stát, je zkrácení doby trvanlivosti o několik týdnů.
Naše produkty jsou zaručeně čerstvé. Jsou skladovány a zpracovávány dle přísných hygienických a bezpečnostních požadavků. Každá objednávka je balena v chladící místnosti do polystyrenového/termo obalu s ledovými gely, které zajišťují vhodné podmínky pro přepravu po dobu až 5 dnů (v závislosti na venkovní teplotě, počasí apod.).
Máte-li pochybnosti, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na e-mailu: info@lemberg-kaviar.eu.
Ne, platby musí být provedeny prostřednictvím našich webových stránek při zadávání objednávky. Přijímáme platby kartami Maestro, MasterCard, Visa a přes PayPal.
Pokud narazíte na jakékoli problémy při platbě na našem webu, obraťte se prosím na svou banku, která vám kartu vydala, a ověřte případná bezpečnostní omezení ze strany banky.
Pokud problém přetrvává, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis na adrese info@lemberg-kaviar.eu.
Z důvodu zdravotních a bezpečnostních opatření nemůžeme přijímat vrácení našich produktů. Za určitých okolností však můžeme přijmout vrácení nepoužitých a neotevřených produktů, pokud budou vráceny v původním obalu (termoboxech a chladicích vložkách) nebo v obdobném vhodném balení.
DŮLEŽITÉ: Jakékoli vrácení musí být předem oznámeno a dohodnuto s naším zákaznickým servisem. Každý případ posuzujeme individuálně s maximální pečlivostí.